sobota, 30 listopada 2013

Emmelie de Forest

I kolejny autograf w kolekcji

Kontakt: mailowy
Napisałem: 17.11.2013
Otrzymałem 21.11.2013

Emmelie to dwudziestoletnia wokalistka z Danii. W 2013 wygrała dla swojego kraju Konkurs Piosenki Eurowizji z piosenką Only Teardrops. W tym roku opublikowała również swój debiutancki album o tym samym tytule. Jej wszystkie piosenki są świetne, polecam z zapozaniem się z jej twórczością. Jak widzicie na autograf nie czekałem zbyt długo. Strasznie się z niego ciesze bo to jedna z moich ulubionych wokalistek. Autograf trochę się oderwał na boku, pewnie z powodu deszczu, ale nie zmienia to faktu że jest i będzie jednym z najcenniejszych w mojej kolekcji.
 
 
 
 
Zwycięska piosenka Emmelie

 
 
Jedna z moich ulubionych na jej płycie
 
 
 
 Jeśli chcecie autograf Emmelie, to skontaktujcie się ze mną przez maila albo twittera bądź fb, ponieważ tych maili trochę jest i nie wiem który jest prawdziwy

2 komentarze:

  1. gratuluję :) dodaję do listy i liczę na rewanż ;)
    http://autografy-marka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki ;) Również dodałam
    http://autogramme-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń