piątek, 29 listopada 2013

Powitanie

Witam wszystkich serdecznie na moim nowym blogu poświęconym kolekcjonowaniu autografów. Mam nadzieję, że ja będę mógł "chwalić" się wam jak największą ilością podpisów, a Wy, jak najwięcej ich podziwiać :)

Myślę, że warto zacząć od krótkiego przedstawienia się. Tak więc jestem Bartek i mam 18 lat. Mieszkam w niewielkiej wsi bardzo blisko Warszawy. Obecnie jestem w trakcie przygotowywania się do matury, po której chciałbym dostać się na studia prawnicze albo na filologię angielską, a może na coś zupełnie innego? Zobaczymy, co los mi przyniesie :).

Na co dzień nie wyobrażam sobie dnia bez dobrej muzyki i książki. W moje gusta muzyczne wpasowują się praktycznie wszystkie gatunki. Nie lubię tylko rapu i hip hopu polskiego, zagraniczne utwory z tej dziedziny są nawet fajne. To właśnie dzięki muzyce narodziła się pasja (jeżeli mogę to tak nazwać po 2 tygodniach kolekcjonowania), ale o tym zaraz. Jeśli chodzi o książki to zdecydowania dobra fantastyka i kryminał.

Jak zacząłem zbierać autografy? Mianowicie, jestem fanem  Eurowizji i właśnie chciałem mieć autograf jednej z moich ulubionych uczestniczek tego konkursu. Skonsultowałem się z Klaudią ( którą z tego miejsca bardzo chciałbym pozdrowić- Dziękuje Klaudia!), następnie podała mi odpowiednie adresy i zacząłem pisać. Odpowiedź przyszła dosyć szybko bo już po kilku dniach. Stwierdziłem, że fajnie byłoby mieć autografy ulubionych osób ze świata gwiazd. Potem pooglądałem sobie blogi innych kolekcjonerów- stwierdziłem dlaczego ja nie mógłbym czegoś takiego prowadzić? I oto jestem. :)

Pierwszymi autografami podzielę się z wami już jutro!
 
 
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz